ارتباط با کالا ساخت از طریق واتس اپ
برای شروع مکالمه کلیک کنید
سلام مشاور رایگان خرید در واتس آپ
معمولا در کمتر از چند دقیقه پاسخ دریافت میکنید
واتس اپ کالا ساخت
مشاوره رایگان نیاز دارید ؟
مشاوره رایگان نیاز دارید ؟
Speaker Call A line styled icon from Orion Icon Library.
تماس با کالاساخت
روی شماره کلیک کنید
معمولا در کمتر از چند ثانیه پاسخ دریافت میکنید
انتخاب سنگ تراورتن برای نما

6 دلیل برای انتخاب تراورتن برای نما

تاریخ انتشار: 1397/04/28 14:30 | بازدید: 670

دلیل های انتخاب سنگ تراورتن برای نما؟ چه سنگی برای نما بهترین است؟

 

قطعا می توان گفت امروزه تراورتن بهترین سنگ برای نمای بیرونی ساختمان است. سنگ تراورتن اولین بار توسط رومیان و در قرن اول مورد توجه قرار گرفت. رگه دار شدن این سنگ ها با طیفی از سایه ها و رنگ های مختلف ظاهر آنها را بی نظیر و منحصر به فرد و برای استفاده در دکوراسیون خارجی خانه و به عنوان سنگ نما عالی و مناسب می سازد. تراورتن ها بر حسب رنگ به انواع مختلفی مثل تراورتن قرمز، لیمویی، گردویی، سفید و کرم تقسیم می شوند که همین باعث شده در ایران این نوع سنگ ها طرفداران زیادی داشته باشند و به فراوانی به‌عنوان سنگ نما به کار برده شوند.

تراورتن ها فرم کریستالیزه شده ی کربنات کلسیم هستند که هنگام استخراج از معدن با حفرات و سوراخ های سطحی که روی آنها وجود دارد مشخص می شوند. این حفره و سوراخ ها به سنگ ظاهری طبیعی و زیبا می بخشند. اگر شما از نمای ساختمان و دکوراسیون خارجی خود انتظار ظاهری زیبا، طبیعی و اصیل دارید ، باید قطعا سنگ تراورتن را جز انتخاب های خود در نظر بگیرید.

در این مقاله با ما همراه باشید تا بفهمیم چرا تراورتن می تواند یکی از بهترین انتخاب های ما برای نمای ساختمان باشد.این مقاله به همت بخش تحقیق و توسعه گروه تولیدی و فروشگاهی کالاساخت گرد آوری و تدوین شده است.

 

6 دلیل برای انتخاب سنگ تراروتن

 

1. ایجاد نمایی متفاوت از جنس طبیعت

 

اول از همه، استفاده از سنگ تراورتن در نما و دکوراسیون خارجی هر ساختمانی باعث ایجاد نمایی طبیعی تر در آن ساختمان می شود. زیرا در مقایسه با سایر سنگ هایی که برای دکوراسیون خارجی استفاده می شوند، برای افرادی که به دنبال مصالح با زیبایی طبیعی هستند، تراورتن با طبیعی ترین ظاهر، زیبایی و جذابیتی منحصر به فرد دارد. برای همین اگر مخالف استفاده از مصالح مصنوعی برای نمای خانه هستید، حتما سنگ تراورتن را جزو انتخاب های اصلی خود قرار دهید.

 

2. تنوع رنگی زیاد

 

تنوع زیاد سنگ های تراورتن نسبت به سایر سنگ ها باعث شده تا معماران و طراحان برای طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی خانه توجه خاصی به این دسته از سنگ ها داشته باشند به طوری که این تنوع رنگی تراورتن را به پرمصرف ترین سنگ در بین پنج گروه اصلی سنگ ساختمانی تبدیل کرده است. داشتن طیف وسیعی از رنگ ها، نقش ها و سبک ها دست شما را هم در انتخاب و هم ست کردن رنگ ها با هم باز می گذارد. شما می توانید انواع مختلفی از رنگ و طرح های سنگ تراورتن را پیدا کنید که در کنار طیف وسیعی از مصالح مختلف به کمک شما و سلیقه تان بیاید.

 

3. القا کننده ی حس اصالت طبیعت

 

با سنگ تراورتن می توانید نمایی از طبیعت را بر ساختمان خود بنشانید. همان طور که در ابتدای این مقاله عنوان کردیم، تراورتن باعث ایجاد ظاهری طبیعی در نمای ساختمان می شود. وجود این ظاهر طبیعی و ملایم می تواند آرامش بخش شما و رهگذران باشد. همین طور وجود سایه ها، رنگ ها و نقش های مختلف منحصر به فرد در سنگ های تراورتن شما را قادر می کند با دیدن نمای ساختمان حس بودن در طبیعت به شما القا شود. همین طور انتخاب سنگ تراورتن به عنوان سنگ نما این امکان را به شما می دهد که هر دو سبک مدرن و طبیعی را همزمان برای تزیین نمای ساختمان بکار بگیرید.

 

دلیل برای انتخاب سنگ تراروتن برای نما

 

4. سهولت دسترسی در بازار

 

سنگ تراورتن یکی از پرفروش ترین مصالح ساختمانی در بخش دکوراسیون داخلی و خارجی و سنگ نما می باشد و در طول سال های گذشته محبوب و محبوب تر نیز شده است. همین باعث شده بدون توجه به شهر یا کشوری که در آن زندگی می کنید به آسانی بتوانید این سنگ را در بازار پیدا کنید. از طرفی ایران یکی از غنی ترین مناطق دنیا از نظر معادن تراوتن می باشد و شما می توانید انواع و اقسام طرح و نقش و رنگ های این سنگ را مطابق با سلیقه تان پیدا کنید.

 

5. مقاومت زیاد در برابر عوامل طبیعی

 

سنگی که به عنوان سنگ نما ساختمان از آن استفاده می شود در کنار زیبایی باید در برابر عوامل خارجی مانند باد، باران، برف، گرما، سرما، تابش خورشید، ضربه و... مقاومت داشته باشد. از آنجایی که سنگ تراورتن یکی از انواع سنگ های آهکی است، مجریان پروژه های ساختمانی از آن به عنوان یکی از بادوام ترین سنگ های ساختمانی برای دکوراسیون خارجی یاد می کنند. به همین دلیل است که اغلب در سراسر جهان برای ساخت دیوارهای آثار تاریخی، قلعه ها و کلیسا ها از سنگ های تراورتن استفاده می شود.

 

6. مزایای دیگر

 

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد داشتن طیف گسترده ای از رنگ های مات تا براق و نیز قیمت مناسب از دیگر مزیت های سنگ های تراورتن است. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با تماس با شماره های موجود در بالای صفحه با کارشناسان با تجربه ما به مشورت به صورت رایگان بپردازید و در انتخاب بهترین سنگ نما برای ساختمانتان به بهترین و معقول ترین نتیجه برسید.

 

"در تمامی مراحل ساخت و ساز کنارتان هستیم"

مشاوره تلگرام

{{ faqs.title }}

تماس با کالا ساخت از طریق واتس اپ گالری کالا ساخت همکاری در فروش کالاساخت